maandag 12 februari 2018


VERENIGD LINKS: MILIEUMEMO: 4



ONZE TOEKOMST WORDT BEPAALD DOOR DE WIJZE WAAROP WE MET ONZE GRONDSTOFFEN OMGAAN. PAPIER IS ZO'N GRONDSTOF, PLASTIC IS DAT EVENEENS.

DE POST DIE IK ONTVANG, KENMERKT ZICH, LOS VAN DE INHOUD, DOOR 2 ZAKEN. DE POST IS VEELAL IN PLASTIC VERPAKT EN BRIEFPAPIER WORDT SLECHTS AAN 1 ZIJDE GEBRUIKT.

OPROEP

ONTVANGT U POST IN PLASTIC, STUUR DAN EEN MAILTJE NAAR DE VERZENDER MET DE VRAAG, OF HET OOK ANDERS KAN. DIT NATUURLIJKE OP VRIENDELIJKE TOON. WIJS OP DE PR-WAARDE VAN HET GROENE VERZENDEN.

ONTVANGT U POST MET OVERBODIG PAPIERGEBRUIK, MELDT DIT DAN. WIJS HIERBIJ VOORAL OP DE BESPARINGEN.

VERWACHT GEEN REACTIE, MAAR HOUD VOL. HET IS VOOR EEN GOEDE ZAAK. HIERONDER EEN REACTIE, ALS VOORBEELD, DIE IK OP DE KLANTENSITE VAN AGIS-ZORGVERZEKERINGEN HEB GEZET.



Heden ontving ik het door U toegezonden overzicht betreffende het eigen risico. Ik wil U wijzen op het nodeloos gebruik van papier. Dubbelzijdig gebruik is goedkoop, duurzaam en milieubewust. Hier zijn simpel besparingen te realiseren.

Ik zou U willen vragen te willen onderzoeken of overzichten van gezinsleden kunnen worden samengevoegd. Zie boven. Mijn vrouw en ik ontvingen voor een simpele mededeling, 4 a4tjes en twee enveloppen. Dat had ook voor de helft minder gekund.



EEN TOEKOMST BOUWEN WE SAMEN. LAAT JE BEWUSTZIJN SPREKEN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten