zaterdag 7 april 2018


ARREMOETOE
 
Wim,

ik stel voor om een vergadering te beleggen.

Mijn actieradius is nog beperkt. Daarom bied ik mijn woonkamer aan voor de vergadering. Ik kan elke dag, vanaf 2 uur.

Het heeft alleen zin als Roeleke en Theo erbij kunnen zijn. Er is geen haast.



Bespreekpunt:



Een Lente-offensief.



Ondanks onderbrekingen en ziekte zijn m.i. een aantal ingebrachte projecten in een volgende fase aanbeland.



Project Vogelkastjes – update

Poëzie boven water – update

Het bovenlicht van Roeleke – update



Vervolgprojecten (Arremoetoe – wat gemeente en wijken verbindt. De mens centraal)



  1. Stadsderby fc Harlingen – Zeerobben. Zaterdag tegen Zondag voetbal
  2. Stadscross (fiets): naar de Dom en Weerom. Route naar de Dom, vanaf Oude Turfkade
  3. Rondje Midlum: Midlum – Wynaldum – Harlingen – Midlum (City-Run)
  4. de Historie van Harlingen (en Almenum, Midlum en Wynaldum)
Dringend behoefte aan dagbestedingsactiviteiten in Harlingen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten